Foster Fan Club

1 year ago
OK PEOPLE ITS FITZ AND SOPHIES WEDDING!!!!!!! Keefe and Biana are the planners. Great idea ya know. Do u like? I tried to do something KOTLC

MusicIsMyLife

1 year ago
I love this!!!!

♡BIG NERD OF EVERYTHING♡

1 year ago
NUUUUU IT SHOULD BE SOPHIE AND KEEFE

Foster Fan Club

1 year ago
Thx and NOPE FITZPHIE FOR LIFE!!!!!!!! @ColorCraz @♡BIG NERD OF EVERYTHING♡

♡BIG NERD OF EVERYTHING♡

1 year ago
NUUUUU

♡BIG NERD OF EVERYTHING♡

1 year ago
Good drawing tho!!!

MusicIsMyLife

1 year ago
@♡BIG NERD OF EVERYTHING♡ YASSS FIZPHIE!!!

• 𝕄𝕖, 𝕄𝕪𝕤𝕖𝕝𝕗, & 𝔽𝔸ℕ𝔻𝕆𝕄𝕊 •

1 year ago
Great drawing but... TEAM FOSTER-KEEFE FOREVER!!!!!

♡BIG NERD OF EVERYTHING♡

1 year ago
@Me, Myself, & KOTLC AGREED

Foster Fan Club

1 year ago
NOPE NOPE NOPE PEOPLE😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😡😡😡😡😡. ITS FITZPHIE FOR THE 🤬 LIFE. thx BTW 🤣 @Me, Myself, & KOTLC @♡BIG NERD OF EVERYTHING♡

♡BIG NERD OF EVERYTHING♡

1 year ago
YESS YESS YESS YESS PEOPLE@Me, Myself, & KOTLC @Foster Fan Club @ColorCraz

🌹Jamie Nicole🌹

1 year ago
@Me, Myself, & KOTLC AGREE

Foster Fan Club

1 year ago
UGH U PEOPLE NEED HELP!!!!!!!!!! @Me, Myself, & KOTLC @♡BIG NERD OF EVERYTHING♡ @🌹Fantasy Butterfly🌹

🌹Jamie Nicole🌹

1 year ago
@Foster Fan Club here's my explanation basically Fitz and Sophie are always so awkward when they are alone together but when alone Keefe and Sophie are so much more comfortable together even when alone but this is just my opinion

Hallieox

1 year ago
AmAZiNg :D

Foster Fan Club

1 year ago
Tysm @PercyWithAPen

♡BIG NERD OF EVERYTHING♡

1 year ago
Nuuu

Shilouieoh Loushilohie

1 year ago
Yeah I agree with@♡BIG NERD OF EVERYTHING♡! Sokeefe!

Foster Fan Club

1 year ago
NOOOOOO Y U JOIN THE DARK SIDE?!?!??!? @Shilouieoh Loushilohie

♡BIG NERD OF EVERYTHING♡

1 year ago
@Shilouieoh Loushilohie IS OM THE RIGHR SIDEE