DEMIGOD-INATOR 3000!!!๐ŸŒฑ

7 months ago
SPIDEY and DEADPOOL!!! XD see the differences. Credits to Pinterest. Qoth, cats or dogs? And favorite candy?

๐Ÿ’–alyssia๐Ÿ’–

7 months ago
1st!!!!!, and dogs

๐Ÿ’–alyssia๐Ÿ’–

7 months ago
i

๐Ÿ’–alyssia๐Ÿ’–

7 months ago
love

๐Ÿ’–alyssia๐Ÿ’–

7 months ago
this

๐Ÿ’–alyssia๐Ÿ’–

7 months ago
!!!!!

๐ŸŽถSissy Mendes 16๐ŸŽถ

7 months ago
Cats and chocolate @DEMIGOD-INATOR 3000!!!๐Ÿ

Emi P

7 months ago
Cats and chocolate as well haha this is so cute๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

DYNAMITE

7 months ago
soooooo cute

โ‡ค/๊น๊‚‘๊ธ๊†‚\โ‡ฅ

7 months ago
CATSSSS ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ nice!

DYNAMITE

7 months ago
dogs and chocolate๐Ÿถ๐Ÿซ๐Ÿ˜Š

The4thValkyrieโœจ

7 months ago
Neither and idk I really like sour patch kids ๐Ÿคท๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

Karina

7 months ago
Lol

๐Ÿ’–alyssia๐Ÿ’–

7 months ago
@DYNAMITE that's kinda weird because chocolate kills dogs :o XD

Karen candy๐Ÿฌ๐Ÿช๐Ÿญ

7 months ago
Omg this is so accurate! I'm a cog, I love cats & dogs lol and OMG I love candy, I can't pick which one is my fav, and u can tell in my name, that I love candy @DEMIGOD-INATOR 3000!!!๐Ÿ

๐Ÿฐ๐Ÿพ๐™†๐™žri๐™จ๐™๐™ž๐™ข๐™–-๐˜ฝ๐™–๐™จ๐˜ฝ๐™ช๐™ฃ-๐™๐™คr๐™™๐Ÿพ๐Ÿป

7 months ago
Cats! and i donโ€™t know maybe jolly ranchers and yus i see da difference! noice job!

@the_kayleigh_mardin

7 months ago
Dogs and chocolate

"I am Groot"="HowYouDoin"

7 months ago
Dogs!!!!

ASOUE IS LIFE!!! โค๏ธ

7 months ago
I love both and Hershey minis

AZร‚RA_Wร˜ลF/ TAJI_HYENA

7 months ago
Lol