DEMIGOD-INATOR 3000!!!🌺

2 months ago
XD I LOVE THE RUNNING GAG OF ELSA HATING HERSELF WITH THE ENTIRE LET IT GO THING πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ IT WAS GREAT XD I LOVE ELSA. Ya gotta love her XD. Credits to Pinterest. Qoth, favorite candy and XD favorite Type of weather?

*rΓ’Ε„dΓΈm! Γ«x!stΔ™nΓ§Γͺ* >β€’<

2 months ago
almond joys and snowy

πŸŽ„πŸ—ΏπŸ˜³Qα΄œα΄‡α΄‡Ι΄πŸ‘ŒπŸ¦΅ΚŸα΄‡Ι’Ι’ΚπŸ˜³πŸ—Ώβ˜ƒοΈ

2 months ago
BEST PART OF THE MOVIE NOBODY CAN CHANGE MY MIND

Sha La La β˜†β™‘β™ͺ⁷

2 months ago
πŸ˜‚ amazing 😍 snickers and rainy 🌧

πŸ¦ŽπŸ˜œπŸ³οΈβ€πŸŒˆ-GooberDaGeko-πŸ³οΈβ€πŸŒˆπŸ˜œπŸ¦Ž

2 months ago
No @πŸπŸ—ΏπŸ˜³Qα΄œα΄‡α΄‡Ι΄πŸ‘ŒπŸ¦΅ΚŸα΄‡Ι’Ι’ΚπŸ˜³πŸ—ΏπŸ‚ the best bit was here making Han disintegrate πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ she just like β€œyeah nah”

πŸ‹π•Šπ•šπ•π•π•ͺ π•ƒπ•–π•žπ• π•ŸπŸ‹

2 months ago
I watched frozen 2 again today πŸ˜‚

~{ α΄‡α΄α΄α΄€ΚŸΙͺɴᴇ }~

2 months ago
love it!! favorite candy is kit kat’s and weather- foggy! πŸ€ͺ

Both of us are DEPRESSED

2 months ago
Jolly ranchers and snowing

βœοΈπ™ΈπšπšŠπš’πšœπšŽπ™°π™·πšŠπš•πš•πšŽπš•πšžπš“πšŠπš‘βœοΈ

2 months ago
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Yaasss

πŸ’«π•­igπŸ„ΉigglyπŸ’«

2 months ago
HAhAaaAaa I liked ur picture without takin several days I'm BIG Prouds. Favorite candy Sour Patch Kids and weather probably the rain cause its just so gloomy

WolfGal4306

2 months ago
Hershey’s products and a glorious warm fall day while I ride my horse.

πŸ’œValπŸ’œ

2 months ago
Yesss

Kyla Jade

2 months ago
Haha!! I love it!!!πŸ˜‚πŸ˜‚ favorite candy is the Heath Bar, favorite weather is Sunny β˜€οΈ 😎 @DEMIGOD-INATOR 3000!!!πŸ’«

🦜ParakeetDaRainWing🦜

2 months ago
Lol! So awesome! Fave candy: Twix! Fav weather: Sunny!

π•‹π•™π•šπ•€ π•£π•’π•Ÿπ••π• π•ž π•₯π•™π•šπ•Ÿπ•˜π•€

2 months ago
LOL, That was me when I watched the movie 🍿

Hanta~Sero Tape Boy Nia 🐾

2 months ago
Can’t pick one, and snow

πŸ”±πŸ‰Dragonlover461πŸ‰πŸ”±

2 months ago
XD awesome! Ummm m and ms and probably windy

πŸ’­ π•ƒπ• π•˜π•’π•Ÿ (π•žπ•ͺ π•“π• π•š) 𝕄𝕖π•ͺ𝕖𝕣 πŸ’­

2 months ago
YASSSSSS

Crescent Rose🌹

2 months ago
Lol! that's A good picture πŸ–€πŸ–€πŸ–€ my favorite candy candy is probably a Rocky Road and my favorite weather is Rainy and windy @DEMIGOD -INATOR 3000!!!πŸ’«

Nope!πŸ˜‡

2 months ago
So funny πŸ˜‚. ❀️it