☼ ѕυηηι. ¹²⁷

9 months ago
♡ 𝖺𝗎𝗀𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗂𝗑𝗍𝖾𝖾𝗇𝗍𝗁┊🦋 ♡ itzy series 2/5 ((choi jisu/lia)) ♡ totally forgot to post this yesterday so eek my schedule is funky now whoops. the popsicle is a little weird looking lol. lia’s smile is so adorable tho.. she’s so dang cute 🥺 i’m seriously so dang tired i can’t type a decent paragraph lol ignore this if u read it

༻♡𝒦𝒶𝓎𝒶♡༺

9 months ago
I love this!! 😍👏👏

-𝐿𝒶 𝒱𝒾𝑒 𝐸𝓃 𝑅𝑜𝓈𝑒♕

9 months ago
Beautiful 💖

🤍𝑔𝑎𝑏𝑟𝑖𝑒𝑙𝑎🤍

9 months ago
this is amazing! 💕

𝐊𝐏𝐎𝐏𝐏𝐈𝐍𝐆.™︎

9 months ago
cute. 💞

° ❀ . 𝔣𝔬𝔯𝔢𝔰𝔱𝔣𝔞𝔦𝔯𝔶 “ ✧☽

9 months ago
gorgeous🤠

V'sSugaKookiesWithJamin ⟬⟭

9 months ago
@.•° 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢 ♡ AHHHHH AMAZING YOU SO GOODDDD 💗💗💕💜💜💕💖💖💗💖💕💕💜💓💕

ferrets108

9 months ago
this is my favorite band currently 💕so pretty💕

𝔸𝕣𝕥 𝕚𝕤 𝕊𝕞𝕒𝕣𝕥!🌸🎨🌺

9 months ago
Yesssss! This is really gorgeous! (And ikr, she does have such a cute smile!)

𝒗𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒏𝒆𝒕𝒕𝒆. ⋆ ༘ ˚₊ ࿐

9 months ago
ugh this is adorableeeee 💞💞

💎Diamond💎

9 months ago
Yass Lia!!!

✿ 𝒎𝒂𝒕𝒄𝒉𝒂𝒎𝒊𝒍𝒌.¹²⁷ ˚༣⋆ ༘

9 months ago
so AMAZING gah!💞 same tho bro I’m on my 4th breakdown of the day lmao.😎

𝒕𝒐𝒎𝒂𝒕𝒐᳭ 𝒔𝒂𝒖𝒄𝒆♡

9 months ago
MY BIAS FROM ITZY!!!!!SARANGHEEEE

𝒕𝒐𝒎𝒂𝒕𝒐᳭ 𝒔𝒂𝒖𝒄𝒆♡

9 months ago
@¹²⁷𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒗𝒂𝒕𝒐𝒓⁴² hey friend...how u doin'

𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡.𝑡𝑒𝑎

9 months ago
ur so neeeaaaat! 😫😂

✺⋆༄𝙃𝙤𝙨𝙝𝙞·°

9 months ago
wow! Amazing💓💓💓

「𝔱𝔥𝔞𝔱𝔞𝔳𝔢𝔯𝔞𝔤𝔢」

9 months ago
First of all AMAZING 💕💕💕 second yo it’s Abby I made another account, kinda felt weird going back to my old one and only wanted my good rc pals 😁 so I made this

☼ ѕυηηι. ¹²⁷

9 months ago
@¹²⁷𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒗𝒂𝒕𝒐𝒓⁴² thank you SO much! i am so glad you do! 💗💗 @-𝐿𝒶 𝒱𝒾𝑒 𝐸𝓃 𝑅𝑜𝓈𝑒♕ thank you! 💞 @♡ᏩᎪᏴᎡᏆᎬᏞᎪ♡ thank you very much! 🤩💕 @- ,`𝒌𝒑𝒐𝒑𝒑𝒊𝒏𝒈 ™️ thank you evAna :) (i spelled ur name right yayyy)!! @𝖕𝖆𝖑𝖒𝖙𝖗𝖊𝖊𝖕𝖆𝖗𝖆𝖉𝖎𝖘𝖊. THAnk you ELLA 😳😳 wow that felt so weird AGAIN hahaha @V's$𝖚𝖌𝖆KookiesWithJamin NOO YOU’Re AMAZING TYSM💞💞 @ferrets108 they’re so good! nct is my favorite band right now! 💗

☼ ѕυηηι. ¹²⁷

9 months ago
@Art is Smart!🌸🎨🌺 yes! her smile makes me really happy lol 💘💘 @-𝒎𝒊𝒍𝒌𝒚𝒚𝒘𝒂𝒆.🍓💮 thank you so much hehe 💜 @💎Diamond💎 i love her ;)) @moondaisy.☾ it’s for real UNHEALTHY lol it will stop after i get into the groove of school i’m sure 😌 @11 MINUTES OF MY 생명 i love her! she has such an AMAZING voice! @𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡.𝑡𝑒𝑎 no u c:< @°play.ιт.cool° thank you!!! 💓💓 @「𝔱𝔥𝔞𝔱𝔞𝔳𝔢𝔯𝔞𝔤𝔢」 hELLO ABBBYYY 💓💓 omg i’m one of your good recolor friends that actually made my heart MELT. i love you 💞

𝔸𝕣𝕥 𝕚𝕤 𝕊𝕞𝕒𝕣𝕥!🌸🎨🌺

9 months ago
Yesss! IKR!